9.9 Giveaway


Assalamualaikum. Sudah lama rasanya Abam Kie tidak menganjurkan giveaway. Mesti rakan-rakan blogger rindukan hadiah2 yang bakal diterima jika memenangi GA yang Abam Kie anjurkan. Betul kan? Baiklah sempena tarikh keramat 9.9 ni, Abam Kie secara rasminya melancarkan 9.9 Giveaway! Giveaway bermula dari 9 sehingga 30 September 2020. Semua rakan blogger di Malaysia dijemput menyertai giveaway ini.

Syarat-syarat giveaway ini adalah seperti berikut:

1. Buat satu entri/blog post bertajuk '9.9 Giveaway'.

2. Follow blog Abam Kie iaitu www.zukidin.com. Lepas tu follow Instagram Abam Kie iaitu www.instagram.com/abamkie. Akhir sekali, subscribe Saluran Youtube Abam Kie iaitu http://gg.gg/zukitube.

3. Letak banner di atas dalam entri tersebut dan backlink di post ini sahaja.

4. Letakkan banner penaja giveaway ini di dalam entri kawan-kawan dan pautkan (link) ke www.glowgelenggang.com.

5. Baca maklumat mengenai GLOWGELENGGANG di bawah ini.

Memperkenal GLOW GELENGGANG, produk herba semulajadi yang membantu untuk MELEGAKAN GATAL-GATAL KULIT anda yang disebabkan oleh resdung dan penyakit kulit seperti gatal-gatal kulit, eczema, psoriasis, panau, bisul, kudis buta, kurap, kayap, kutu rambut, ruam susu bayi dan lain-lain berkaitan penyakit kulit.

Diformulasi dari bahan semulajadi yang berkesan, selamat, bebas bahan kimia dan TANPA steroid.

Sebenarnya, ia bukanlah rahsla kerana kebanyakan negara di dunia ni juga menggunakan tumbuhan ajaib yang sama, untuk menghilangkan gatal dan merawat masalah kulit. Inilah daun gelenggang yang sangat dikenali sebagai agen anti-kulat dan anti-bakteria paling tinggi. 

Daun gelenggang ini telah lama digunakan berabad-abad lamanya oleh nenek moyang kita, masyarakat Arab dan orang Eropahi untuk mengatasi masalah kulit. Gelenggang juga dikenali sebagai cassia alata atau senna alata. Terdapat 600 spesis gelenggang di seluruh dunia!

Tidak seperti produk lain yang tinggi bahan kimia memudaratkan, GLOW GELENGGANG diperbuat hanya dari bahan semulajadi premium terpilih. lanya handmade, paling banyak bahan aktif, 5X lebih berkesan, selamat dan mudah digunakan oleh semua jantina dan peringkat umur. Dengan wujudnya GLOW GELENGGANG ini, anda tak perlu menderita menahan gatal dan menggaru hingga  berdarah lagi.

6. Siap semua, publish entri anda. Jangan lupa hantar link blog post segmen anda dalam ruangan komen di bawah entri ini sahaja. 

7. Sila patuhi semua syarat yang diberikan. Peserta yang gagal mematuhi syarat-syarat di atas akan dibatalkan penyertaan mereka.

Pemilihan pemenang akan dibuat berdasarkan undian manual. Kira macam rezeki masing2 la. 

Hadiah Pertama: 1 full set - sabun herba + minyak herba + minyak herba (bayi)

Hadiah Kedua: 1 set - sabun herba + minyak herba

Hadiah Ketiga: sabun herba X 3 Pemenang

Hadiah Saguhati: Topup RM5 X 5 Pemenang

Jumlah pemenang ialah 10 orang.

TEMPOH PENYERTAAN: 9 hingga 30 September 2020

* Keputusan akan diumumkan dalam tempoh seminggu dari tarikh tutup penyertaan.

* Pemenang bertuah akan dimaklumkan menerusi komen di entri terkini blog mereka. Jadi, sila berwaspada, OK?

* Hadiah hendaklah dituntut dalam tempoh 3 hari dari tarikh pengumuman pemenang.

* Semoga segmen ini mendapat sambutan dari pembaca sekalian.....

* Have a wonderful day everyone. Good luck!

Post a Comment

0 Comments